POLITYKA PRYWATNOŚCI – WSTĘP
Niniejsza Polityka Prywatności zawiera ogólne informacje dotyczące używania i przetwarzania przez SVEDPOL-NIERUCHOMOŚCI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością danych osobowych obecnych oraz potencjalnych Klientów. Celem stworzenia Polityki Prywatności jest przekazanie Naszym Klientom podstawowych informacji wyjaśniających zakres zbieranych przez nas danych osobowych, sposób ich ochrony, to komu są udostępniane jak również zakres przysługujących im praw.
Mając na względzie prywatność naszych Klientów udostępniamy niniejszą Politykę Prywatności, aby każdy wiedział, w jakim zakresie jego dane osobowe są przetwarzane, w tym mógł samodzielnie, świadomie i swobodnie decydować o tym, czy skorzysta z naszych usług.
Informacje zawarte poniżej mają duże znaczenie dla ochrony Twoich danych osobowych, dlatego prosimy Cię o dokładne zapoznanie się z ich treścią.
KIM JESTEŚMY – ADMINISTRATOR I DANE KONTAKTOWE:
Administratorem Twoich danych osobowych jest SVEDPOL-NIERUCHOMOŚCI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielnie, pow. wejherowski, adres: Filtrowa 9, 84-208 Kielno, NIP 6711785487.
Możesz się z nim skontaktować:
• listownie, na adres- Biuro: Svedpol Nieruchomości Sp. z o.o. ul. Narutowicza 17, 78-100 Kołobrzeg
• mailowo, na adres: svedpol@gmail.com
PRZEPISY PRAWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Polityka Prywatności SVEDPOL-NIERUCHOMOŚCI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością odnosi się do następujących przepisów dot. ochrony danych osobowych zgodnie z:
• ustawą – ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
• rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) – zwanym inaczej „RODO”
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W ramach przetwarzania danych osobowych naszych Klientów przykładamy wagę do tego, aby dane te były przetwarzane w sposób przejrzysty, bezpieczny oraz przede wszystkim zgodny z prawem.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze zasady, jakimi się kierujemy:
• Zbieramy dane osobowe jedynie w minimalnym zakresie, niezbędnym do realizacji celów, dla których są pozyskiwane.
• Cele zbierania danych osobowych Klientów są jasno określone, mające oparcie w przepisach prawa.
• Dbamy o aktualność i poprawność przetwarzanych przez nas danych osobowych Klientów.
• Klienci mają dostęp do swoich danych osobowych, jak również prawo ich weryfikacji.
• Nasi Klienci mają pełne prawo do usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, wycofania zgody, jak również wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych.
• Okres przechowywania danych osobowych jest zgodny z przepisami prawa oraz możliwie przez nas zminimalizowany. Jest to czas niezbędny do realizacji celów, dla których dane są zbierane.
• Dane osobowe naszych Klientów są chronione przed utratą, dostępem osób niepowołanych, przypadkową utratą lub zmianą oraz innymi bezprawnymi formami ich przetwarzania.
• W sytuacji udostępnienia danych innym podmiotom następuje to w sposób bezpieczny, umownie zabezpieczony oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
PRAWA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Pamiętaj, że przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych:
• prawo dostępu do Twoich danych osobowych, w tym prawo do informacji o Twoich danych osobowych oraz uzyskania kopii danych osobowych;
• prawo sprostowania danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe lub nieaktualne oraz prawo do uzupełnienia danych niekompletnych;
• prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);
• prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• prawo do przeniesienia danych osobowych;
• prawo do sprzeciwu wobec: przetwarzania przez nas Twoich danych na potrzeby marketingowe (w tym wobec tzw. Profilowania), przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych do celów wynikających z tzw. prawnie uzasadnionych interesów przez nas realizowanych – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją;
• prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia niezgodnego z prawem przetwarzania Twoich danych osobowych;
• prawo cofnięcia w każdym momencie każdej zgody bez podawania przyczyn oraz bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
• dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
• zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
• statystycznych i archiwizacyjnych.
Twoje dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zasadami retencji danych: